İmza: Karın


imzakarin

*******************************

Zaten İmza: Kızın ile ilgili haber yapan her yerde bas bas bağırdık; mektuplar serimizin ikincisi İmza: Karın! Kocaya yazılan mektuplar.

*******************************************

**************

**************************

“Ay yok, benim kocam yok, ben yazamam” demeyin…

2

*******************************

Evlilik cüzdanı aramıyoruz.

************************

*****************

Ölüp bittiğiniz biricik KOCANIZA yazabileceğiniz gibi

3

Bu seferki kitap    stet    yararına.

Tabi ki mektup gönderimi için şartlar şurtlar var. Detaylı bilgi için imzakarin@gmail.com adresine mail atarak bilgi isteyebilirsiniz.

Son mektup gönderimi: 14 Şubat 2013! Manidar, değil mi?

İmza: Kızın hakkında bilgi için İmza:Kızın sitesine göz atın!

11 thoughts on “İmza: Karın

  1. Ayyyy ben bu derneğe üye olmayı çok istiyordum.Böyle şeyler karşıma çıkınca müthiş bir heyecan sarıyor beni yahu :))))

      • Harikaaa 🙂 Çok çok çok güzel bir mektup yazacağııımmm:) Peki Esra ablacım gönderilen mektuplar seçiliyor mu yoksa hepsi basılacak mı kitaptaa?

      • kitapta duygu dağılımının eşit olması açısından seçim yapmak zorunda kalacağız; yani kocaya tapanlar, kocaya kırgınlar, kocaya kızgınlar ve hayali koca yaratanlar; bunlardan bir buket olabilmesi için seçeceğiz.

      • Benim ki henüz resmiyette olmayan ama gelecekte inşallah olacak olan eşe. hangi kategoriye giriyor acep 🙂 Sevgimin sizi etkileyeceğini düşünüyorum. 20 yaş dilinden, 20 yaş gönlünden. 🙂 Ve kitap çıktığında imzalayıp hediye edeceğiim 🙂 Hayallerle Fadime 🙂

Yorum bırakın