İsteyenin Bir Yüzü Kara…


İncelikler istiyorum.

İncelikler istiyorum.

İncelikler istiyorum.

Emir cümlelerinin sonuna eklenmiş bir lütfen istiyorum.

İsmimle el ele vermiş  bir cığım eki,

Mecburiyetlerin yükünü alan bir teşekkür istiyorum.

Ve bir de günlük koşturmaları renklendiren kenar süsleri…

**

İncelikler istiyorum.

Çok şey mi istiyorum?

Cık cık cık, öküz altında buzağı aramayalım!” Kim Esra’ya kaba davranmış, o da bu satırları yazmış?” diye suçlu bulmaya çalışmayalım.

Şükür incelikler hayatımda bolca var.

Bu şiir de, yarınki “incelikli yazının” teaser’ı olsun. Yani yazabilirsem.

7 thoughts on “İsteyenin Bir Yüzü Kara…

  1. Canım ablacığım, bu güzel yazılarla hayatımızı ve işten eve dönüş yolumu renklendirdiğin için teşekkür ediyorum, yazılarınında lütfen devamını bekliyorum:) (Nasıl oldu mu üçü bir arada, senin gibi cancağıza canımız feda:)

Bir Cevap Yazın

