Çocuklara Laf Olsun Diye Sorulan Kıl Sorular


  • Okul nasıl gidiyor?
  • Okulun nasıl gittiği annemin-babamın problemi sana ne? Gidiyor işte, gidiyoruz geliyoruz. İyi değilse ne yapacaksın, beni okuldan alıp berbere çırak mı vereceksin. 

 

  • En çok anneni mi, babanı mı seviyorsun?
  • En çok sizi seviyorum. Bana harçlık verir misiniz?

 

  • Ne tatlısın sen, çok mu şeker yiyorsun?
  • Eveeeet. Siz de çok şekersiniz. Sizi de yiyebilir miyim?

 

  • En sevdiğin ders hangisi?
  • Sizin en sevdiğiniz ev işi hangisi?

 

  • Büyüyünce ne olacaksın?
  • Büyüyünce büyük olacağım, ama küçüklere sama sapan sorular sormayanından!

 

  • Boyun niye kısacık, süt içmiyor musun yoksa?
  • Sizin niye poponuz kocaman? Karbonhidrat ağırlıklı mı besleniyorsunuz?

 

  • Sınıfın en çalışkanı kim?
  • Kemal. Tanıyor musunuz?

 

  • Hişşt, gel gel annene söylemiycem var mı aşık olduğun birisi?
  • Var ama babası Facebook arkadaşlarım arasında sizi görmüş bu yüzden ilişkimizi onaylamıyor.  

ve önümüzdeki 2 haftanın sıkça sorulacak olan sorusu….

  • Karnen nasıl, var mı zayıf?
  • Var. Mutlu oldun mu?

 

6 thoughts on “Çocuklara Laf Olsun Diye Sorulan Kıl Sorular

  1. Demek sınıfın en çalışkanı Kemal?… Ama inanmayacaksın, bizim Kemal’in sınıfnın en çalışkanı Ayça. 94 aldığında ağlayanından. En çok “Sizin poponuz neden kocaman?” kısmına güldüm.

    • Hahayt… Bizim Ayça da çok hırslı, kesin ağlar 94 alırsa:) Ben de en çok “anneni mi çok seviyorsun babanı mı?” sorusuna kıl olurdum, eşit diye cevap verince bir de beğenmez iyice zorlarlardı….Iyyy

  2. ahahhahahaah süper. benim kıza da bazen şöyle diyorlar, “aaa sen konuşmayı bilmiyor musun yoksa” yeni tanıştığıyla hemen konuşmaz da. ona da benim cevap veresim geliyor ama “dur” diyorum kendime “içindeki yellozu herkes tanımak zorunda değilllllll, şirin kadın ol şirin kadın ol”

  3. hofff…. gercekten anne mi baban mii sorusu ne igrenctiiirrr… poster yapip bu yaziyi ana babalara dagitmali …

Bir Cevap Yazın

