Bir Sevgililer Günü Bilançosu


Photo 15.02.2013 08 33 39

“Bu şimdiye kadarki en güzel sevgililer günüm” dedi kocam. Karşılıklı oturduk, kucağımızda bu tabaklar, üzerimizde birer battaniye, ellerimizde kitap hem çitledik hem kitap okuduk.

Daha fazla çekirdek çöpü olan tabak benimki, ben biraz daha hızlıyım. Bunun üzerine bir de kucaklayıp Nutella kavanozumu, nutella kaşıkladım. Ohhh deymeyin keyfime.

Geçenlerde Mert Fırat bir gazete röportajında demiş ki: “Biz Ankara’da deriz ki, ‘Kime gideceğiz?’ İstanbullu der ki ‘Nereye gideceğiz?’ İstanbullu için, nerede olduğu, kiminle olduğundan daha önemlidir. Ankaralı ise kiminle olduğuyla ilgilidir. Doğru insanlarlaysa, her yerde keyfi yerindedir.” Ankaralı İstanbullu kısmını bilemem ama yürekten katılıyorum: mühim olan nerede olduğun değil, kiminle ve ne histe olduğundur!

Umarım sizler de dün akşam sevdiklerinizle, sevdiğiniz şeyleri yaparak geçirmişsinizdir….

Bu arada bu huzur ortamının bir de sabahı var: Dün kendime kafa izni vermiş idim. Evde üzerime üzerime gelen dolabımı toplayacak, kedi gibi oradan oraya kıvrılacaktım. Ancak okuldan gelen bir mesaj ile tüm planlarım alt üst oldu: “Kızın kapıda ağlıyor,içeriye girmem diyor.”

Haydaaaa. Meğer dün okulda “sevgi partisi” varmış. Herkes kırmızı giyecekmiş, danslar, eğlenceler….Ama kendi keyif telaşımda olduğum için -normalde hep programı da, bu tip hatırlatmaların yazdığı iletişim defterini de okumama rağmen, hatta o gün kutlama olduğunu bilmeme rağmen- gaflet işte o sabah Ayça’yı idareten giydirip yedirip yolladım. Okula varınca, bizimkinin aklına gelmiş kırmızı giymesi gerektiği. Basmış yaygarayı. Sınıfta da dalga geçmişler; “ha haaa bir tek sende kırmızı yoook. naniiik” diye. Oturdu mu boğazıma bir yumru. “Kalk Esra kalk” dedim, “dolap biraz daha beklesin.”

Önce okula kırmızı esvapları bıraktım, kızımın gözyaşlarını durdurdum. Sonra da hazır çıkmışken, hasta yatağındaki Figen’i de ayarttım,  1 milyar ayaklanıyor (1 billion rising) kapsamında. (izlemek için bir tık) (beni değil tabi, şarkıyı ve dansı:)) dünyadaki diğer 1 milyon 999bin 999 kadına katılıp ben de dans ettim.

 

Alandaki en ilham veren sahne Beşiktaş Belediye başkanının kravatı ve takım elbisesiyle hevesle dans figürlerini yaptığı sahneydi herhalde! Güzel şeyler için ortak hareket etmek -üstelik güzel şeyler için- ne kadar güzel, ne kadar kalp doldurucu.

Tarkan sever misiniz? 

14 thoughts on “Bir Sevgililer Günü Bilançosu

  1. Çok güzel bir sevgililer günü programı olmuş sizinki! Biz de benzer şekilde battaniye altında mamalarımızı yedik 🙂
    Sevdiğinle birlikte olduktan sonra bunu özel bir günle kutlamanın ne anlamı var değil mi? Maksat birlikte olmaksa bunu bir gün değil her gün yapmalı 😀
    Sevgiler…

  2. Tarkan mı? Aşkımızın başlangıcında öyle bir yeri var ki ….bambaşka.
    Bir de kime ve nereye konusuna bayıldım. KİMİNLE NERDEYDİM BİL 🙂

  3. Sevgililer gününde evde çekirdek çitledik diye mutlu olan tek çift sizsinizdir herhalde.Ya da az sayıda çiftten biri diyelim.Mutluluğunuz daim olsun.Kilo sorununuz da yok nasılsa yiyin çıtır çıtır,

    • “Daldan dala atlamışsın, hangi konuya yorum yapacağımı şaşırdım!” diye fırça attıktan sonra, demek bu konuya yorum yapmaya karar verdin annem:): Amiiin!

  4. Oooo … iyi ki kosup minik Ayca yi kirmizilara burumussunuz.. bu duyguyu cok bilirim : cocuklugumda annem dikerdi onluklerimi ama yazik ona da, hep gec kalirdi, zamaninda bititremezdi ve ben yaklasik bir hafta okula serbest kiyafetle gider, herkesin ‘garipsedigi’ ogretmenin en cok kizdigi olurdum … ezik ezik durumu yani.. o nedenle super bir annelik yapmisiniz, kutlarim gercekten. o arkadaslarinin arasinda simdi en yuksek mertebeye yerlesmistir vallahi.

    butun guzel gunler herkese.. tarkan ise daima superr

    • Teşekkürler, kabarmadan edemedim vay be ben neymişim diye, Tabi önce kötüsünü, sonra da telafisini yaparsan daha hora geçiyor:) Allah sevindireceği kula önce eşeğini kaybettirir, sonra buldururmuş, Ayça’nınki de o hesap…Bu arada siz de yazsanız keyifle okuyacağız demek, kırgınlıklarınızı, kızgınlıklarınızı, keyiflerinizi…

      • :)) sevgililer gunu eksik kalmisti . bir karikaturu linkle ekliyorum , ama isterseniz yayinlamayin ama cok guldum :

  5. O sabah işe gitmek için hazırlanırken benim belim tutuldu. İki büklüm, çığlık çığlığa kalakaldım. Defi Allah’tan uyanmıştı, onu kaldırma hazırlama derdi olmadı BB ye diye dua ettik. Zira ben öyle iki büklüm yatağa nasıl gittiğimi bilmiyordum. İşe gitmek yattı, Defi bir önceki gün giydiklerini giydi, gitti. Durumum o kadar dramatikti ki, herkes her sabah olduğuna göre yarım saat önce hazırdı, yani sabahları onları hazırlayacam ditye boşu boşuna paralıyormuşum kendimi.
    Akşam sevgililer gününü de benim tüm günü altında geçirdiğim battaniye yine üstümde örtülü kısa süreli destekli kalkıp oturmalarla kırmızı şarap içerek kutladık. Bir de kırmızı gülüm vardı tabii… BB kumama DEfi ye de almayı unutmamıştı.
    Az önce yazıyı okuyunca Defi ye kırmızı partisini sordum, hatırladığım hiç de kırmızı bir şeyler giymediğiydi. Cevap: “Çorabımda küçük kırmızı çiçekler vardı ya…” Demek DEfi de makul bir çocuk olabiliyormuş.
    P.S: blog yazımı da buraya bu vesile ile yazmış oldum 🙂

    • “İklimler”in üzerindeki kırmızı gülü-telefondan bakınca- kapak baskısı sandım inan:) Sonra aşağıya yazmışsın ya “kitaplık” için konsept yaptım diye, orada uyandım:) Buraya yazdığın blog yazını da pek beğendim, ara sıra bu şekilde uğra. Öyle yaniiii….

  6. Çok egosantrik bir yorum olmuş az önceki.
    Sizin sevgililer günü kutlamanızın herkese yayılmasını, insanların bugünün gerçek mana ve önemini tez zamanda kavramasını diliyorum.

  7. kiminle gidecegimiz önemli halen biz de allah a sukur,
    Eşimle ilk tanışma şarkımız “gül döktüm yollarına” tarkan dan, o yuzden yeri buyuk kalbimizde

Bir Cevap Yazın

