Çat orada, çat kapı arkasında


-Aneeeeeeee. Koş koş. Ayça yok.(kih kih kah kah hoh hooooh)

-Aaaa! Nereye gitti acaba? Tek başına annanesine gitmeye kalkmış olmasın?

– Bilmem. (hi hi hi hiiiiii)

-Ela bu battaniye niye bu dolabın tepesinde kızım, dur bir katlayayım.

-Burdayııııım.

-Ay. Nasıl sığdın sen o küçücük yere. Hiç farketmedim ben seni. Nasıl da kandırdınız beni. Sizi numaracılar.

(Kikir kikir kakır kukur)

***

-Anneeeeeeee. Geeeeeeel. Ayça yine yok oldu. Deminki yere de baktım. Orada yok.

-Aaaa hay Allah? Bu sefer gerçekten gitti belki. (kah kah kah, kih kih kiiih)

Şu dolaptan tıkırtılar mı geliyor Ela?

-Böööööö

-Ay ödüm patladı. İlahi sen nasıl sığdın oraya? Yine kandırdınız beni.

(kakır kukur. ha haa haaaaa)

Yemin ederim Altın Küre benim olmalıydı bu sene! Hemi de Meltem Cumbul sunardı ödülümü.

2 thoughts on “Çat orada, çat kapı arkasında

  1. esracığım kızların çok çok tatlı ve senin gibi yaratıcılar. benim aklıma bu yazıyı okuyunca muratın 1 nisanda öğretmenler dolabının altına saklanması geldi. sen mutlaka hatırlıyorsundur 🙂

    • Banu, o anıyı her hatırladaığımda acayip gülerim. Çok güzel, keyifli bir okul dönemi yaşadık. Yasemin Hanım’ın o gün nasıl da masaya oturmayacağı tutmuştu. Zavallı Murat’cık iki büklüm “April Fools Day” diye fırlamayı beklemişti-sonunda dayanamayıp kendi fırlamıştı.
      Neyse ki ben Ayça_Sultan’ı fazla bekletmedim içeride:)

Bir Cevap Yazın

