Benim Kelimelerim


Kelimeler oyuncağım

Kelimeler en kuytu limanım, sığınacağım

Yeri gelir çelikten zırhım ardına saklandığım

Yeri gelir zehirli ve keskin kılıcım!

Bazen dilimin ucunda asılı kalır, çıkamaz

Bazen de deli bir nehir, kabına sığmaz

Kelimeler

Sakladığım, sustuğum, konuştuğum, küstüğüm

Sevdiğim, içimi titrettiğim…

Kelimeler. Benim kelimelerim

İçinde binbir renk saklı mücevherlerim…

Uzun zamandır şiir koymuyordum.  Ay’la ilgili bir şiiri koyacaktım aslında ama “benim kelimelerim”  şiir güruhunun arasından sıyrılıp, “beni koy beni koy” dedi bugün. Öyle olsun. Vardır bir hikmeti.

Yazımı özlü bir sözle bitirmek istiyorum:

“Benim kelimelerim, sizin kelimeleriniz.

Okuyunuz,okutunuz… Çekinmeyiniz!”

5 thoughts on “Benim Kelimelerim

    • Erhan senin için de gun batimi, guneşin dogusu bir sey ifade etmezken, soyle karanlik bir gecede ayi gorunce icin aydinlaniveriyor mu? Benim oyle cunku…siir haftaya kismetse.

      • Benim için gün batımı ve gün doğuşu da çok önemlidir. Çok sıcak bir günde, batarken gündüz vaktindeki o vahşiliği biten güneş, insanı kadife gibi sarar. Havanın kokusu bile değişir. Güneş kıpkırmızı denize gömülürken, tam aksi istikamete bakarım ve bakır rengi kocaman ayın doğuşunu görürüm. Biri olmadan diğeri düşünülemez.
        Önümüzdeki haftayı sabırsızlıkla bekliyorum.
        Sevgiler

      • Oyle bir anlatmissin ki gun batimini! Artik siiri koyacagimdan emin degilim, hem cita yukseldi hem beklenti… Boyle seylerin sonu hayalkirikligi olabiliyor:)

Bir Cevap Yazın

