Of


Sokakta giderken, kendi kendime
Gülümsediğimin farkına vardığım zaman
Beni deli zannedeceklerini düşünüp
Gülümsüyorum.

demiş Orhan Veli.

Ben bu hali, sıklıkla arabada giderken yaşıyorum; ya arkada konuşan cipconlara ya da radyoda dinlediğim programlara sırıtma halindeyim. Sonra dışarıdan deli gibi göründüğümü düşünüp, katmerlendiriyorum gülümsememi.

Geçen gün yine arabada dönüyoruz, arkada 4 yaşında bir delikanlı ve Ayça sohbet ediyorlar:

Ayça: Biliyor musun ben baleye başladım.

Aref: Aaaa ben de geleyim

Ayça: Olmaz, orası kızlar balesi. Öğretmen almaz

Aref: O zaman erkekler balesine giderim, sen de oraya gelirsin.

Ayça: Olmaz. Karışık bale bulmamız lazım

Aref: Karışık baleyi nerden bulacağız? Offff

Ayça: Of Trabzon’da

———————————————————————–

Ekran başında kendi kendime gülümsediğimin farkına vardığım zaman, çalışma arkadaşlarımın beni deli zannedeceklerini düşünüp, gülümsüyorum….

8 thoughts on “Of

  1. Allahım yaa… Of ‘un trabzon da oldugunu nerden bılıyor bu cimcime …. sor bakim ona “evreşe” nerdeymiş ?

    • Öğretmenleri Of’lu. Öğretmiş hepsine. Bir sürü ufaklık of duyunca, Of Trabzon’da diye kikirdiyor:) Bildiğinden değil yani. Evreşe’de düğüm olur bence.

    • Sordum.
      -Evrese yolları dar mıdır Ayca?
      -Hı?
      -Evrese yolları dar mıdır?
      -Evet. Biraz dardır.
      -Peki nerde bu Evrese yolları?
      – Iıııı kaplıcada. Kaplıca cok güzel ve sıcak bir yer di mi?
      —————————-
      Hani sayfalarca yazıp aslında soruyu cevaplamayan sözel öğrencileri vardır. Kısa ve direkt yanıtlayanlara nazaran daha yüksek not alırlar. Ayça onlardan olacak.

  2. Ben de kakara Kikirileri okurken ‘ makamımda ‘ gülümsüyorum.Hatta bazen küçük bir kahkaha atıyorum.Canlandırsana gözünde.Üç tarafı camla çevrili bir yer ‘makamım’…

  3. cok iyi ya. bu arada nasıl fransıza bağlanılıp konu kıvrak bir şekilde değiştirilir onu da görmüş oluyoruz. Uyanık!

Bir Cevap Yazın

