Bi arkadaşıma…


Kendime göre o kadar zor bir hafta geçiriyorum ki, sinirlerim çok bozuk. Hep içimden tekrarlıyorum:  “Her şey çok güzel olacak.” Laf olsun diye söylemiyorum ama, biliyorum 2 hafta sonra sular durulmuş olacak. Sadece anın sıkıntısına kapılıyorum bazen, o 2 hafta hiç gelmeyecek diye endişeleniyorum, herşey hemen oluversin istiyorum ve çooook bunalıyorum.

Dün de öyle üstüme üstüme geldi herşey. Biz kızlarla eve döndüğümüzde, Aytuğ halihazırda evdeydi. “Nasıl geçti günün?” sorusuna öyle bir bakış attım ki, anladı.Ben arka odada kendimle kalıp sakinleşirken, o kızları eğledi.

Bugün Aytuğ’un doğum günü, benim güneşim de dünden daha parlak

Aşağıdaki şiir dün bir bakışımdan ahvalimi anlayan hayat arkadaşım için. DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN KAPLOŞ!

 

SENİ BUGÜN DAHA ÇOK SEVİYORUM

Zor alıştık birbirimize,

                   cicim ayları geçince

Zor tabi aslında biriyle yaşamak,

İnsan bazen tahammül edemiyor

Kendi gölgesine…

Ayrılmayı düşündük mü gerçekten bazen?

Birbirimizin diline ne çok yabancıydık.

Hep de yemeğe çıktığımızda bağrıştık

Çünkü biz sadece o zamanlar yalnız ikimiz kaldık!

Bana göre:

“Ben sorumluluklar altında boğuldum,

Sen hiç yanımda yoktun…”

Sana göre:

“Bize iyi bir yaşam kurmaya uğraşıyordun.”

Şimdi…

Şimdi daha çok seviyorum seni.

Saçları dökülmüş, kırlaşmış, hafif göbekli bu halini.

Çünkü biliyorum, emin oldum

sen de seviyorsun beni.

Daha da önemlisi ama,

saygı duyuyorsun bana

Değer de veriyorsun biliyorum.

Sabahları sımsıkı sarılıyorsun ya,

işte o zaman bir kez daha anlıyorum.

Benim dilimi de çat pat öğrendin ayrıca.

Biliyorsun, hiçbir zaman kötülük yok aklımda.

Sırf ben istiyorum diye

daha çok anlatıyorsun

Hatta el ele, diz dize

dizi bile seyrediyorsun!

Yüklendiğim yükleri alıp,

bana kendime ait saatler hediye ediyorsun.

Biliyorum kimse kimseye sonsuz aşkı vadedemez,

Etse de yalan söyler.

İlk günkü gibi uçuşmaz yürekteki pervaneler…

Ama inan bu huzur daha güzel!

Onun için şimdiki zamanda söylüyorum:

“SENİ BUGÜN DAHA ÇOK SEVİYORUM.”

12 thoughts on “Bi arkadaşıma…

  1. sen cok yaşa Esra cım ….Aytuğ ‘un cok şanslı oldugunu ben taaaaa en başından biliyorum o da görmüş zaten….
    dogumgunu kutlu olsun sevgili kocacığının …. hep mutlu hep huzurlu kalın….öptum

  2. Esra’cım ne kadar güzel yazmışsın her zamanki gibi… ve Aytoo, çok şanslısın sen olum yaa 🙂 Gerçi benim canım arkadaşım da çok şanslı, mutluluğunu hep görüyorum 🙂 İyi doğmuş Aytoo ve benim bal arkadaşımla evlenmiş… :))))

  3. Ben sizi ikinizi de her zaman severim. Dogumgununuz de evlilik yildonumuz de kutlu olsun.
    Arkadasim olarak hayatimi renklendirdiginiz icin de ayrica tesekkur ederim 🙂

  4. Sag olun kızlar. Dilos, tanışmamıza vesile olan kisi olarak kendini de tebrik etmen gerekir! Basta başarısız görünse de 3 yil icinde evlilikle sonuclndi ne de olsa…Hep birlikte nice dogum günlerine…

  5. Iyi ki dogdun Aytug:) nice yaslara, Esra’yla ve kizkarla…
    Esracan supersin!!! Ne bir eksik ne bir fazla, herseyi coook guzel ozetlemissin. Tek bir satirina bile katilmamak mumkun degil. Iyi ki varsin, iyi ki can dostumsun.

  6. Biz de Aytugcumuzu bugun daha cok seviyoruz. Ikinizin de o kadar temiz ve kocaman kalbi var ki….. Ve iyi ki bu kalpler birbirini bulmus : ))

  7. Biz erkeklerin gözünden bakınca…
    Gençken, acemiyken, utangaçken, ama gene de çok arzularken karşı cinsi, tanışmaya çalışırken, beraberken o kadar çok duvara çarpmışlığımız vardır. Karşı cinsi bir türlü anlayamadığımız için en sonunda biter ilişkiler. Ben kendi adıma, en son anlayamadığımda çokça üzüldüğüm için, “artık anlayacağım” dedim. Çok çaba gösterdim. Yaşım da ilerledikçe ilerledi. Öğrendim büyük ölçüde dillerini. Bazıları hala çok zor ama artık ihtiyacım da yok öğrenmeye :-). Ben şanslıyım, sevgi dilini bana kolayca belli eden ve bu konuda tutarlı davranan, dünya tatlısı, yer yüzüne inmiş melekten biri ile evliyim. Ama gene de zamanla sevgimi anlatmayı seyrekleştirdiğim zamanlar oluyor. Gözünden okuyorum beklediğini, az da olsa üzüldüğünü…
    Benim de sevgi dilim başka. Bakışlardan anlıyorum ve anlatmaya çalışıyorum. Bazen sıcacık bir gülüşle anlatmaya çalışıyorum. Üstelik de biz erkekler çokça konuşmayı sevmiyoruz (Aytoğ’u hariç tutuyorum 🙂 )….
    Yani demem o ki… Seviyoruz, seveceğiz, ama arada söylemeyi unutacağız. Siz de bizi bu şeklimizle sevdiğiniz için çok ama çok minnettarız…
    Canlı olarak kutlamıştım ama bu vesileyle kendisini tekrar kutlarım…
    Sevgiler

    • Kadın ve erkek beyninin farklı işlediği, hatta farklı yaşlarda kendi içlerinde bile farklılaştığı bilimsel bir gerçek. Burada iş karşısındakinin iyi niyetli olduğuna inanmaya, sidik yarışına girmemeye ve onun gözüyle de bakabilmeye kalıyor bence. Ve en zor dönem kişisel tecrübelerime ve çevreme dayanarak birinci ilk evlendiğin yıl, ikincisi de de çocuk doğduktan hemen sonraki dönem. Hele bir de ikisi çakıştıysa tadından yenmez:)
      Aytuğ da konu duygulara gelince konuşmayı sevmiyor merak etme, onun çenesi yeni projeler söz konusu olduğunda düşüyor:) Yanlış anlamaların olmadığı, böyle “mırmır” bir hayat diliyorum hepimize…

  8. Sevgili Esracım cok guzel ve anlamlı bir kutlama olmus..sevgini ve bu ozel durumu bizimle paylastıgın için tessekurler..İkiniz de birbirini hakeden ozel insanlarsınız bana gore..iyiki tanımısım seni ve senin sayende Aytug’u..Nice mutlu yaslar AytuĞ!!..Karınla ve guzel kızlarınla bir omur boyu mutluluklar dilerim:))
    sizi seviyorum…
    icer..

    • hepimiz bööööyle bembeyaz dişlerimizi göstere göstere kocaman gülümseyelim, di mi? Sayende:)
      Ben de iyi ki hayatımın değişik dönemlerinde sizlerle tanışmışım. Hayatımı renklendiriyor, güzeleştiriyor ve daha kakara kikirili yapıyorsunuz.Daha ne olsun?

  9. Kızlar,evlatlar daha doğrusu annelerini güldürmekle görevlidir.Sense yine ağlattın beni…Devam et,devam edin,hep mutlu olun…

Bir Cevap Yazın

