Kırarım dökerim, ama yine de şekerim


 

 

 

 

Hazır çocukluğuma gitmişken oralarda bir tur atalım dedim.

 

Merak mı ettiniz, nedir dudağımdaki iz?

Pek ilginç bir hikaye değil ama, dinleyiniz:

Aslında yaramaz bir çocuk değildim,

Ama çokça kırardım ve de dökerdim…

                            ***

Yine böyle “kır-dök” günlerimden birinde,

Fırfırlı elbisemi giymek istedim ille de.

Gelin görün ki o gün elbisem yıkanmış,

Kuruması için bahçedeki ipe asılmış.

                             ***

Gözüm 3 tekerlekli, kırmızı bisikletime ilişti,

Çıkınca üstüne, parmaklarım fırfırlara yetişti.

Çekip alamadan, bisiklet altımdan kaydı

Ağzım çamurluğa çarptı, dudağım yarıldı.

                               ***

Dikiş mikiş atılmadı, kan-gözyaşı uykuya daldım.

Dudağımda müstakbel izim, ama ne haber elbiseyi aldım!

O gün öğrendim, tekerlekli şeyler sabit durmaz…

Öğretiniz çocuklara teker döner, elektrik çarpar ve ilaç da acıdır biraz!

3 thoughts on “Kırarım dökerim, ama yine de şekerim

  1. Super şiir, kitabı bekliyoruz vallahi
    Yaramaz olmayan sen nasıl boyle turlu olaylara karısmıssın hayretle okuyorum, yaramaz cocuk olsaydını dusunemedim bile

  2. 🙂 Valla yaramaz değildim. Sadece acayip icatçıydım. Aynı ruj fikri gibi, bir gün de bahçedeki tavukların tüylerini yolmuştum, kızılderilicilik oyunu için…
    şiir kitabı için totomu kıpırdatmıyorum, onun yerine buradan her hafta 1 şiir şeklinde yayınlamaya karar verdim. 50-55 tane oldu çünkü. kakara kikiri konseptine uymuyor diye düşündüğüm için koymuyordum ama onlar benim içimi güldüren şeyler olduğuna göre koymamda sakınca yok.işte yine biz okur biz gülümseriz:)

Bir Cevap Yazın

