Boza mayalı bir içecektir ve maya kabartır, kabartır, kabartır…


Daha henüz ortaokuldayım. Bir gün babam boza almış. Ben de kıtlıktan çıkmış gibi boza içip, sonra da uykuya yatmıştım. Ben uyurken midemde iyice mayalanan ve çoğalan bozalar ağzımdan, burnumdan taşarken uyandım. Herhalde bir 15 dakika filan köpürdüm. İnsanın yediği içtiği gerçekten burnundan gelebiliyormuş. Mecaz değil yani. Siz siz olun mayalı içecekleri içerken abartmayın!

Çok komik ve ama bir o kadar da acıklı bir anıdır benim için. O gece, tövbe ettim boza içmeye, 15 sene kadar da ağzıma koymadım.

One thought on “Boza mayalı bir içecektir ve maya kabartır, kabartır, kabartır…

  1. Geri bildirim: Ankara’nın taşına bak, gözlerimin yaşına bak | Kakara Kikiri

Bir Cevap Yazın

