Güne nasıl gülümseyerek başlayabilirsiniz?


Bunun için benim önereceğim 2 yol var:

Birincisini, şu anda bu yazıyı okuyorsanız zaten yapıyorsunuz demektir. (Caaaart)

İkincisini ise bir zamanlar çalıştığım şirketin sahibi ünlü sanayici bir toplantıda bizlerle paylaşmıştı. Ben de sizlerle paylaşacağım.Daha o yıllarda,Türkiye’de “ çekim” sözcüğü sadece aşk ilişkilerinde “aramızda bir çekim oldu” şeklinde cümle içinde kullanılıyordu; kuantum sadece fizik terimiydi ve pozitif düşünce ise Polyanna’nın ana felsefesi ve Ah Canım  Ahmet’in şarkısında geçen bir replik olarak kendini gösteriyordu.

E tabi bu bahsettiğim sanayici, yurtdışındaki gelişmeleri takip eden, kişisel gelişim seminerlerine filan katılan bir adamdı. İşte bu seminerlerinden birinde, anlatıcı bunları ayağa kaldırmış, ellerine birer ayna vermiş. Aynaya bakmalarını ve hafif kükreyerek aynadaki akislerine “Hi tiger!” demelerini istemiş.

Şimdi bir aynanın karşısına geçin ve bir aslan gibi kükreyin. Sonra da aynadaki görüntünüze “selam kaploş” deyin! İnsan ister istemez gülümsüyor.

Ben kendimin yanı sıra, bir de eski patronumu, o kelli felli haliyle kükrerken düşünüp gülümsüyorum. Anlayacağınız 2 kere rafine!

One thought on “Güne nasıl gülümseyerek başlayabilirsiniz?

  1. Aslansın kaplansın ah aaaah!! 🙂 neleri hatırlattın bana “kaploş Esra’m” Şimdi bir kükreyeyim! 😉

Bir Cevap Yazın

